Häst eller hund?



Okej, sorry för jag inte skrivit på ett tag.. men haft en sjukt jobbig tenta i veckan, så har varit som en zombi och bara pluggat - pluggat och plugga! Men igår skrev man den.. .SKÖNT =) så nu ska det bli bättring på skrivandet!

Åkte till malmö direkt efter tentan... helt underbart väder, urvarmt =) Träffade mamma inne i stan efter att ha kollat i lite i affärer och köpt tre saker för att belöna mig själv efter denna veckan! Jooo det e jag värd =)

Införskaffat:









Fint va? är helt kär i den turkosa halsbandet! Inte omöjligt att det kommer att bäras imorgon på 25- års festen! =)

tittade in en sväng på zara en sväng "såklart".. och där stötte man på en häst, mitt inne i butiken, eller kanske en hund? Aaa sjukt stor var den i allafall..vet som sagt inte riktigt var det var men som björn sa: "gå fram till den, gnäggar den så är det en häst och skäller den så är det en hund" aa rätt logiskt väl! Men nee.. hann inte de, så frågan är fortfarande ett frågetecken!



man ser inte riktigt hur stor den var.. men helt gigantisk var den i allafall, vet jag som såg den live ju ;)

Sen efter en mysig eftermiddag med mamma så mötte jag upp linnson och vi satt oss på lilla torg i det fina vädret och började pimpla vin "öl för linns del" hur mysigt och trevligt som helst! Alltid lika kul att träffa dig snäckan..



haha tack för igår snäckan! avslutades med en hamburgare för vi var så sjukt hungriga.. och lite engelskpratande ;)

Nu, göra vid mig.. sen en trevlig middag med paret lingvide och björn på Bonna sera.. GOTT=)

TREVLIG VALBORG!

Puss/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhhh vilken mysig dag, du är värd vartenda krona du spenderat min sköna höna :)

2010-05-01 @ 18:54:24
Postat av: Alex

Du måste uppdatera oftare Sahara ifall du ska locka fler läsare, det är receptet! ;)



Hoppas allt är bra annars, hälsa Björnen!



Kram

2010-05-03 @ 08:30:55
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0