Matchmys

Igår var det ju Hif mot Mff.. och såklart var jag och såg den live på Olympia ;) Jag blev ju bjude på lyxplatser av min lilla älskling.. satt sjukt bra och satt varmt, dynor på stolarna serru ;) En riktigt rolig match och se.. men sen när man kom hem var det mindre kul, då tassarna var isbitar och fingrarna gick knappt och röra!

Men det var absolut värt de... vad kan liksom bli bättre än när man få umgås med sin prins helt själv och se en fotbollsmatch och äta poppisar under tider.. Me like big =)





Puss/S


Kommentarer
Postat av: Thiman

"vad kan liksom bli bättre än när man få umgås med sin prins helt själv och se en fotbollsmatch"



Var det en pik mot mig för jag var tredje hjulet med dig och björn förra mtachen och fisketuren;)

2010-04-21 @ 15:25:03
URL: http://mrthi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0