PÅSK.. och sol =)



Idag är det skärtorsdagen.. =) och det är sol och lite sådär vårigt i luften, helt underbart! Fast tyvärr tittar lite moln fram nu.. vill ju ha fint väder nu i helgen, så blir den ännu bättre!
i helgen annars blir de jobb och massa mys med mina vänner och med björne!


Idag: Plugg - skulle egentligen luncha med min lilla 08:a .. haha men en viss person har fortfarande 20 mil kvar när klockan är 12 så det blir nog inget med det;) - jobba klockan 15 - sen blir de vinkväll med hela gänget.. myspys=)

ta hand om er, och ha en bra skärtorsdag.. och glad påsk lite såhär i förskott, får bli ett lite mer glad påsk på lördag =)

Och en sak till, ta hand om de ni älskar.. visa det för dem, man kan aldrig få nog av kärlek.. berätta för dem och visa dem genom känslor och kroppspråk. För sen en dag kommer man på att det kanske var på tiden att visa lite kärlek, och då är det försent! Lovar, att det lättaste sättet att förgylla en flickvän eller pojkväns dag är att visa lite extra kärlek.. antingen genom ett gulligt sms, ett gulligt telefonsamtal, en fin lapp med de tre orden.. bara de tre orden gör att man har ett leende på läpparna hela dagen, och för mig är det ett leende som sitter i vääääldigt länge! Sånt gillar jag :)

Tänk på det!

Puss/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0