Påskhelgen som har gått!


Jaha.. då var påsken över =( eller äsch, ingen sur min för de.. ett steg närmre sommaren ju, helt underbart! Men lite trist att skola och jobba kommer igång igen bara.. är så himla skoltrött nu ju, men inte långt kvar så bara att hålla humöret uppe nu.. wiiiee =)

i allafall... helgen har varit bra! Torsdag - jobb och sen lite vin här och sen liten utgång på det, Fredag - sjuuuukt bakis :/ usch vad jag hade ont i  huvudet, värsta på länge ju. men började piggna till vid fem, de ni.. inte illa va "hmmm tåler du inte sprit eller?" neee börjar nog bli för oldieee för det där! men på kvällen åkte vi till paddy och evelina och åt grillat för första gången i år .. GOTT, hade jätte trevligt! Lördag - helt underart vårväder, mee like =) gick i stan en sväng och sen träffade jag lotta, och mamma o pappa kom förbi och sa hej =). På kvällen var vi hos släkten Kjellson, lite sil och sånt.. och flygande jakob, gottigt =) och en tårta som var rejällt med sprit i, haha sprit är bra i allt säger ju de =) Söndag - bara lugnt och plugg, ont i magen bara =( låg med värmepåse på magen hela dagen och på kvällen blev de grillat igen med alex, kjelle och loooottis.. sen blev de ett nytt kortspel till klockan 01 på natten, och gissa vem som vann.. ???? jeppjepp ;)

Idag åke jag hem till mammi och pappi och skrev klart mitt arbete som ska lämnas in i morgon.. inget word än :/ lite segt! Menmen.. mysigt att komma hem, åkte ner vid tolv och sen åkte jag och pappa till swedala outlet, sen blev de fika med mammi och skriva arbete och sen blev de gottemaxhamburgare i lund! RIKTIGT mysig dag med mamma och pappa, ni är bäst!

Kom hem vid åtta och sen blev de lite disk och sådär.. lite plugg har de också blivit, inte mycket men läst igenom de en gång *plus till mig* :/ men imorgon ska jag sätta igång ordentligt, köra gärnet=) och så ska jag TRÄNA.. wiiee =) ska ni med? =)

Nix, nu ska jag se Johan F
alk.. spännande nu =)

Föresten, här kommer en bild till dig lottis.. haha!
Lotta: "jooo men kom igen, ta en bild på mig eller nee.. ta bild här på jäger och sen tagga mig.. jaa kom igen dåå, ta nu"
Sarah: nee men lotta, de blir inget.. iphone har ju ingen blixt, de e för mörkt!
Lotta:  men neee, ta nu.. kom igen! tagga den sen.. jaa kom igen nu!
Sarah: jaja, okejdå!


Haha okej, jag ger mig lotta.. man ser flaskan ;) I promise, jag ska tagga dig! haha du är så söt!

Puss/S

Kommentarer
Postat av: latto

finaste <3

2010-04-06 @ 21:47:48
URL: http://lattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0