plugg plugg plugg

 
usch vad det är tråkigt att plugga.. vill inte mer nu =( Vill ha SOMMARLOV! men det är bara att lägga i femans växel och göra det sista nu så man blir färdig med det nu!

Varit hemma hos mamma och pappa och myst nu lite i helgen.. jobbade igår sen åkte jag hit och åt en massa god mat och bara njöt, känns lite som att komma till ett spa när man kommer hit! Blir hellt uppassad och äter massa gott och får bara rå om sig själv! släppa alla tankar, super skönt!

Ska till Karoline och tobbe och hälsa på en sväng innan jag åker hem.. stackars tobbe har fått ryggskott :/ Sådär kul ju!

Föresten, får kanske ett extra jobb i sommar som lite extraknäck.. bra med lite extra pengar ju =) Så håller tummarna, och hoppas att jag får det! Men ska ju även jobba en del på Gina såklart, men det andra är ännu bättre för det är i Helsingborg.. :) Skönt!

Ny vecka imorgon... :/ Vill ha mer helg! Men blir mycket plugg i veckan, tenta på fredag! Men kommer bli lite träning och jobb och sådär med!

Joooooo just det, i fredags blev jag så SJUKT glad.. fick reda på en helt underbar nyhet! Visste inte riktigt vad jag skulle säga när jag hörde de, blev liksom helt stum! Men är såååå glad :)

Nixpix, ska plugga lite till nu innan jag drar mig hem.. kanske blir lite grill med man och fru lingvide ikväll, trevligt trevligt =)

Here I come statestik ... phu :/

Puss/S




Kommentarer
Postat av: Latto

Håll uuuut Sess, snart har du ett helt sommarlov framför dig och det är du verkligen värd <3

2010-04-11 @ 18:26:33
URL: http://lattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0