usch för stadsvandring!


hade stadsvandring i skolan idag i tre timmar, i blåsiga Helsingborg.. sådär kul faktiskt :/ Gick en grupp på närmre 50 elever och sen gick vi igenom hela stan.. hmm kändes som en turist! Men vi har platsutveckling av en profilbutik som ämne på vår uppsats.. så detta var ett moment som tillhörde, hur staden har utvecklats! Och mer av det blir det i Berlin i maj, men då ska vi även trycka in lite fest.. eller vad säger du Andrea? ;)

Så idag har det alltså varit skola ..först föreläsning i två timmar, sen lunch och sen stadsvandring i tre timmar! Har sedan dess frusit som tusan, helt nerkyld! Sen var man hemma vid fyra tiden, blev lite plugg och sen ringde min pärla på dörren.. så glad jag blev när jag såg dig :) Du beyder otroligt mycket för mig! Sen blev de suschi i mängder, både i munnen och på golvet "undra hur vi såg ut när vi åt hjärtat.." =) Sen blev de mysfika på Grand!

Och nu är jag väääldigt trött.. imorgon är det FREDAG, i allafall =) Mysigt! Blir skola, och sen måste jag försöka ta tag i mitt plugg.. =( vill inte, men tenta på fredag ju... så blir rätt mycket plugg nu framöver tyvärr!

Tittar på supersugen på tv nu, haha helt sjukt.. men som man kommer ihåg när man ville ha sprit men kunde inte handla de själv och var tvungen att fråga mamma o pappa! haha... äsch, de var skönt att vara liten, inget snack om saken!

Hoppas ni har haft en mysig torsdag... fast det har regnat=(
Ta hand om er!

Puss/S



Du kommer alltid vara världens bästa vänn för mig, och min lilla my.. :) Tack för att du finns hjärteskärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0