februari börjar närma sig..

shiiit vad tiden går fort.. helt otroligt, snart är det februari.. kändes som det var typ julafton igår!Men februari gillar vi så det är inga problem, låt det komma bara =)

För när det är februari är ju ett tecken på att det börjar närma sig till att man får åka lite skidor.. wiiiieee och det GILLAR jag! =) =) I år är det faktiskt två veckor skidor på schemat om det kommer funka.. vecka 8 med familjen och systers pojkvän i Österrike som vanligt och till Trysil "el hur det stavas" =) vecka 9 med Björn och en massa kompisar! Vill vill vill så gärna få ihop det att jag kan få TVÅ veckor skidor i år, då skulle Sarah blivit super glad!

Men tyvärr komma det nog inte bli så, för att den dumma skolan sätter stopp för det! Men men jag ska inte gnälla, har ju redan fått tre veckor helt underbar semester! och det är minne jag kan leva läääänge på, och ha ett litet leende på läpparna!

AHHHH jag är så himla trött på kvällarna, när ska man komma in i den här tiden? Det kan ju inte vara möjligt att fortfarande ha jetlag? eller... ?! kan knappt hålla ögonen öppna på kvällarna ju! Bättring Sarah, bättring!

Måste även nämna att igår hade jag en vääldigt mysig kväll med min babe.. först fick man skjuts hem från jobb "tack prins :)" tog två timmar att komma hem i det himla snöovädret som kom in, men till slut kom vi hem och då handlade vi massa god mat.. lagade mat tillsammans med levande ljus och såklart lite gott rödvin och lite goda oliver som tilltugg under tiden vi lagade. Maten blev sedan super god.. :) Klockan 21.15 var det dags för bio, så jag och Björn tog på oss våra vinterskor och traskade bort till bion och såg snabba cash... helt okej, men ingen jätte bra film men det var hiiimla mysigt ändå! :) "trots jag hade ett stort huvud mitt i texten" ;) Men jag gnäller inte, är nöjd ändå! Somna sedan i min prins famn, och bättre än så kan det ju inte bli! joooo faktiskt, sedan vaknade vi och åt frukost tillsamans! Myspys, me like!

Som avslutning tänkte jag slänga upp lite bilder sedan Österrike förra året och sälen med babe och Jörgen och Hanna och tre små killar.. =)

Ha en mysig kväll...

Puss/S









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0