Bästa fredag.. myskväll :)



Hade en riktigt bra kväll igår.. blev så spontant och kul liksom =) Jag sms:ade steffi på eftermiddagen och frågade om vi skulle ta ett glas vin, och så glad jag blev när hon skrev att det gjorde hon gärna=) Så kom hem vid åtta och sen direkt till helsing och mötte upp fröken Hilner Berg.. :) Åt två rätter, först pilgrimsmusla och sen anka.. såååå gott =) Me like! Blev såklart vin till de.. först ett glas vitt var sen tog vi såklart in en flaska rött..riktigt nice =) Sen blev de massa god bubbel och så.. mycket folk faktiskt sådär en torsdag, så vi bestämmde oss för att gå vidare till Zoo och sen blev de Cardinal! hade en riktigt kul spontan kväll.. sådana kvällar gillar jag riktigt mycket *även om mitt konto gillade de mindre* :(



Tack för en mysig kväll fröken Hilner berg.. på de igen imorgon *även om du kör idag med ;)*

Nee ikväll tar jag igen mig, var mindre kul när jag kom på efter att ha stressat sjukt mycket att klockan bara var tio när jag egentligen skulle ta tåget tio över elva.. haha ooohh nooo =( Men jaja, var ändå på väg så tog tåget och satt mig på jobber och pluggade istället! Fast knappt trött.. sovit fem timmar, och lite sådär ont i huvudet.. menmen.. satt mig i sitsen själv *saknar trysilluften där man inte blir bakis*  =)

ikväll är jag hemma hos mamma o pappa.. eller bara pappa är hemma, för mamma är ute och svirrar =) Så jag har ätit massa gott med pappa, druckit vin, och nu tittar lite tv och äter gothis.. riktigt mysigt! Ska jobba imorgon igen ju.. så skönt att sova här!

Imorgon kväll ska vi ju fira steffian lite.. hon fyllde ju år i söndags =) och så ska jag ju träffa mitt hjärteskärt.. wiiiee som jag saknar dig!
Ska bli så mysigt och kul!

ha en mysig freda...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0