sådär.. då var det dags! BILDREGN från Trysil

Det var på tiden va..? Men bättre sen än aldrig i allafall =)

Tänker inte skriva så mycket idag, utan i får mer kolla in lite av trysilbilderna och resten kan ni såklart se på facebook ;)

Sååå.. titta och njut eller nått =)

Puss/S



Resan på väg dit, sjukt laddad.. syns de? ;)



sådär.. då var gitarren framme, och är de inte gitaristen själv? sött=)


Det eviga fia med hutt kom ju såklart fram=) man kan ju säga att spelet gjorde dagen *ibland lite för bra för vissa* ;) Men kul hade vi .. ! spelet fick en rejäll inpregnering i allafall, väldigt bra behandlad med sprit .. ;) Precis som de ska vara!


Limbo? eller? nee.. bara för mycket sprit=)


lite halvdrogad sådär ser jag ju ut :/ Men de blev fint till slut, kan väll inte bli något annat med en sån sminkexpert som lottis!


Dans utövades även i denna stuga.. stuuan, hell yeah =) här står vals på schemat för grabbarna! Björne ser koncentrerad ut, kan sätta tummen på att det är han som för även om han håller om kjelle ;)


Afterskii för hela bunten =) jag var först på den såklart ;)
 
även jag ville ju bli gitarist, eller basist var de nog.. knappt svårt med rödkött i venerna hmm..
tror matilda och jossan dissar mig från deras band.. surt=(


Så skulle vi ju fira kjelle också =) så på med tusse och ut och tansen på  skybar som öppnades upp för bara oss "vi är från eller"


hmm jaa? vad säger man här.. knäppt säger jag! =) MEN kuuuul... =)



Vad väll de jag sa? skulle bjuda på en catfight.. ;) Here you goooo.. inte fel att pesto och kycklingen fick vara med på en hörna heller va ? ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha tatta mina bilder bara utan att nämna mig i inlägget, schysst din lilla nösse! Ska jag behöva ta betalt eller?

Haha, nu sitter man här och tradar på jobb. Hoppas du haft en schööen ledig dag!

POK

2010-03-17 @ 18:00:27
URL: http://alqvist.blogg.se/
Postat av: Latto

Finfina Sessan =)

2010-03-23 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0