Sommar? jatack!


Nu är man rätt trött på det kalla vädret och trött på vinterjackorna.. vill inte frysa längre, vill ha sommar =) var och såg HIF matchen mot Göteborg igår, och det var kallt ska jag säga.. Men kul, första halvlek var riktigt spännande =) men sen tog det ett tag innan man fått tillbaka sin vanliga temperatur, nee usch och fy för kylan nu!

Idag har det varit skola - träna.. "jepp, jag vet.. plus i kanten, köpt friskis och svettis kort nu" - pluggade - sedan en gjorde jag en nyttig och god sallad med avokado, crabstick och massa annat gott.. är jag inte duktig? =) haha lite stolt är jag i allafall!

Nu vill jag bara det ska bli juni.. vill inte gå i skolan mer =( inte alls någon motivation kvar! och har så mycket nu, men orkar ju inte plugga! Men idag har jag ändå fått lite gjort!

Då är det snart påsk.. :) då får man massa godis, mums! Ska mysa massa med vänner och med Björn.. längtar!

måste läsa lite till nu.. så roligare inlägg än såhär blir de inte tyvärr! =( Sorry!

Puss/S

Kommentarer
Postat av: latto

Fikamys imon =)? Saknar dich. Pusssss

2010-03-31 @ 07:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0