Söndag.. vill resa!!!!


Då var det söndag... lite sådär halvseg dag faktiskt :/ Var hemma hos Hanna igår och käkade tre rätters med flickorna, trevligt! Men hade allt lite party i mig för att gå ut, men flickorna var trötta.. jo jag säger ju de, ni var bättre för ;) Nee skojja bara!

Men var hemma vid ett tiden, men var relativt pigg då så satt mig ochläste igenom ett arbete.. "haha man e allt bra dum.. men det gick prima med några glas vin i kroppen" det gick liksom så snabbt när man läste igenom det! kan ju vara så för att jag missade kanske varanan mening.. elleeer? ;) haha jaja!

Men dagen har varit bra ändå.. vaknade vi tio tiden, sen duschade jag och plockade undan lite hemma.. och vid tolv ringde björne och frågade om jag ville äta brunsch med honom, bruze och Rikard.. och såklart ville jag det =)
Sen stack jag iväg till Väla en sväng och där träffade jag ju systrarna Latomanski.. så trevlig så =) Ni var piggare idag i allafall ;)

Men jag har suttit och tänkt på massa resor idag.. vill bara ut och resa, vill liksom något kul ska hända! VILL VILL VILL... =) Nån som vill ge mig en resa? ;)

Sitter hemma hos prinsen nu.. så såg jag ett fint foto från de första veckorna vi började träffas.. såååå fint :)Vill tillbaka till den tiden, me soooooo happy!







Tv nu..

Puss/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0