tomt



Sådär ja.. då var man PF i fem dagar "pojkvänsfritt"... inte speciellt kul faktiskt =( jäklit tomt när man ska sova, diggar faktiskt inte det alls!


JAA.. okej, jag är kanske nördig! Men saknar faktiskt dig redan!

du kan inte gnälla på att jag inte tar upp dig i min blogg nu i allafall, nu blir det ju ett helt inlägg till dig... eller nästan ett helt i allafall ;)

i allafall.. nu ska man klara sig utan sin karl i fem dagar, hur ska detta gå? men har riggat upp ett schema så jag hittar på en massa saker nu om dagarna! blir jobb - plugg - fika med lite kompisar - ut och springa "kors i taket" måste ju sätta fräs nu och börja träna inför beach 10 this it =) sen blir de att träffa pappi på freda, sen blir de såklart lite rajraj på lördag ;) Måste man ju!

kan hända de blir liiiite rajraj imorgon också *phh.. jag sa inget* ;) vi får väll se!

Imorgon fyller prins år.. eller rättarsagt om 30 min =) ska försöka hålla mig vaken tills dess så jag kan vara den första som grattar honom *jaa lite nördigt igen kanske*
Men har ni inte insätt än att jag är lite nördig, så får ni skylla er själva att ni läser min blogg ;)

Börjar bli trötter nu.. sååå, till sängen kanske?


Gonatt gott folk...


Puss/S


Ska även avsluta med.. GRATTIS GRATTIS GRATTIS älsklingen :) Hoppas du får en bra dag i sälen, hade gärna varit hos dig och gett dig en grattispuss! Me like you..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0