Våffeldagen imorgon.. och jaa jag vet "sämst på att blogga"


Jaaaa.. jag är SÄMST! har inte bloggat på så sjukt länge, jag vet =( men sjukt glad att jag har mina små trogna läsare som går in här varje dag ändå och kollar om jag har uppdaterat! Guldstjärna i kanten hos er =)

Men har väl haft liten ursäkt, min dator har inte fungerat på nästan en vecka.."men du har väll suttit vid björns och du har din iphone?" haha jaja, okej jag har ingen ursäkt! Ska bara försöka bättra mig, så är det =)

Imorgon är det ju VÅFFELDAGEN! och såklart ska jag äta våfflor då, jag och björne är hembjudna till charlotte och mange och lilla Olivia för att äta våfflor, ska bli super gott och trevligt såklart=)


Ser gott ut va?=)

Jaha, då var det torsdag imorgon.. och det är inte vilken torsdag som helst, utan LÖNETORSDAG =) Me like, väldigt mycket.. har ju haft lite ångest denna månad :( först trysil och det var ju inte super billigt direkt "även om jag har en sjukt söt pojke som var söt och la ut för mig" Tack älsklingen :) och sen fick jag knappt någon lön denna månaden för jag var ju ute och reste i februari så jobba knappt något då.. illa illa! Så denna månaden har varit knappert, och nu är lite pengar inte helt fel.. så ska jag försöka betala av min skuld till min pojke med "förlåt för det tar tid prins, men försöker" =(

Helg snart alltså.. och på fredag blir de AW med flickorna =) Ska bli mysigt! Sen får vi se vart helgen bär av, förslag?=)

Ska ta tag i lite skola nu..

Puss/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0