vårväder.. och nu after work! Huuur bra som helst =)


Idag är det fredag... wiie =) och det är vårväder så de står härliga till, och nu ska jag alldeles strax kila ner för att ha lite after work med flickorna.. ska bli riktigt kul!

jo, föresten.. varför är det så lätt att folk missförstår varandra? Kan bli så fel när man gör de ju =( Nee man ska passa sig för vad man säger, vi lever ju trots allt bara en gång! Man ska tänka på vad man säger och framförallt hur man säger det.. för även om man själv inte tycker det är fel eller så, så kanske andra uppfattar det så! man får passa sig.. så är det bara=)

Nu helg i allafall.. känner på mig att det komme bli en bra helg =)

Haha under tiden jag sitter och skriver här tänder och släcker sig mina lampor i fönstret hela tiden.. haha, mina inställningar på mina "tajmrar" är ju helt katastr
of, så går de när man ska leka teknisk när man är full! :/


Neeee.. måste hoppa in i duschen nu! Men här kommer en bild sedan igår, var hemma hos syster och tobbe och hade det mysigt, och åt lunch.. även lille mamma var ju där ju =) JÄTTE MYSIGT! och nu har man ju även fått inbjudningarna till bröllopet, såååå i himla fina! Ska ta bilder på de imorgon så ni får se, säger bara.. lavendel, is tha shiiiiit =)


Puss på er /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0