flickrummet nästa!



Idag skulle jag ju vara lite duktig och lägga upp ett inlägg med lite bilder.. "eller skulle egentligen göra de igår" men kan tyvärr inte vara den där duktiga.. för jag skulle egentligen kört hem ikväll från mamma o pappa efter att ha haft en mysdag här och ätit massa gott och så! Men klockan blev så mycket och jag ska inte vara i skolan förrän vid 11 imorgon, så tänkte.. men då kan jag ju lika gärna sova hemma i flickrummet! Eller det är ju inte riktigt flickrummet.. för det har ju mamma o pappa tagit ;)

Men som sagt, bilder kommer upp imorgon.. promise =)

Ett inlägg utan bilder, tråkigt.. jag vet =( men kanske kan gå igenom gamla bildarkivet och se om här är något kul att slänga upp.. kommer ett inlägg till sen isåfall ;)

Mysdag med mamma o pappa idag som sagt.. träffade även syster och tobbe en sväng, fikade och så.. MYS!



Puss/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0