helgen som gått.. eller nee, det har ju inte varit helg än!

Helt förvirrad på dagarna.. nu när man inte haft någon ordentlig skola och det var röd dag ida och sådär! Men har ju varit relativt dålig på att skriva denna veckan om man säger så..

Inte hänt så väldans mycket.. min man kom ju hem i tisdags, skönt att inte behöva sova själv längre! Gillar att skeda ju! Men sen åkte han idag igen.. så det blev inte mycket av skedandet med de, och jag gör ju inte det så mycket bättre
av att själv åka iväg när han komme hem. Han åkte till Berlin idag och kommer hem på söndag och då åker jag till Berlin.. så knasigt det kan bli! Menmen.. då får vi sakna varandra ordentligt!

Nog om de.. :)

Hade en myskväll med lille lato igårkväll sen begav jag mig till Björnes place där det satt tre lite sådär rund under fötterna om man säger så.. så det blev en go underhållning att lyssna på när de sjöng, sa samma sak om och om igen och verkligen försökte koncentrera sig när de spelade kort trots de la essen på golvet och jögge hela tiden trodde han drack en grogg fast han drack vatten!
Pojkar små pojkar små.. Är snäll nu, men det är dockumenterat sedan igår ;) Men lägger inte upp dem, för att vara snäll=)

men daniel, du ska ha medalj för att du ens klarade att gå ut efter de.. när du typ stog och sov hemma hos Björne ;) Plus till dig! haha! Men som jögge sa "men vi måste ju känna på de lite.." =)

Mamma o pappa har varit och myst och ätit gott hemma hos mig idag.. supermys!

Nu sängen.. tyvärr inga roliga bilder idag! eller jo en.. tummen upp eller ner för långklänning till och från beachen i sommar? Svårt att bestämma mig!



Gonatt!

Puss/S


Kommentarer
Postat av: Linn

finaste sarahn i världen!!

2010-06-11 @ 09:18:50
URL: http://mondoblog.se/linnson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0