nytt halsband - lån av mamma!







Visst är det super fint? Men fick bara låna de tyvärr.. men de kommer bli ett låååångt lån ;)

Fick reda på att jag klarade min tenta idag.. wiiiee så glad jag blev! Så kan jag släppa den nu..

Asså jag har sån träningsverk.. helt sjukt,  kan knappt gå.. ser ut som jag ja, ni kan själv tänka er! Gör i allafall riktigt ont... =( Men äsch, nu ska vi bli tränade till beachen =)





Nix, nu ska jag värma kanelbullar och dricka mjölk "så var det med den träningen och formen för bech 10"
Äsch lite gott får man unna sig ibland =) Hem till baby nu!

Puss/S

Kommentarer
Postat av: Latto

Mamma Granquist har koll =)! hmmmm, börjar bli orolig att lånet av min "naken-blus" åsså kommer bli ett lååååångt lån ;)...



Grattis till att du klarade tentan, bra jobbat :D! Det får vi fira i helgen!!

2010-05-06 @ 07:24:28
URL: http://lattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0